آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آرتامهر نی نی ناز ما

15 ماهگی

1391/12/8 12:27
نویسنده : سهیلا
608 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیطون بلای 15 ماهه ما از در و دیوار بالا میره و انقدر شیطونی میکنه که شبا دیگه واقعا از کمر درد نمیتونم حتی دراز بکشم ماشالله به هر 2 تاتون هر کدومتون جدا 2 -3 تا مامان و 2- 3 تا نیروی کمکی لازم دارید ..........

 

نمیدونم چرا انقدر به بالا و بلندی علاقه داره همش با چهار پایه کوچلوی خودت اینور اونور سرک میکشی یا میری بالای میز ناهارخوری یا اپن اشپزخونه ....

یه عروسک هاپو داری که همش بغلت هست و همه جا دنبال خودت میبریش و هی نازش میکنی ...

وقتی در خونه باز میشه عین این پرنده های تو قفس میخوای بپری بیرون ...

تلفن هم که جرات نداریم دستمون بگیریم چون شما به 1 ثانیه نمیرسه میگیری و اتاق و بالا و پایین میکنی و با تلفن صحبت میکنی ....

غذا ماشالله همه چی میخوری و اصلا نه تو کارت نیست خدا رو شکر بعد از اریامهر بد غذا یه پسر خوش اشتها نصیبم شد تا ارزو به دل نمونم ....

یعنی هیچکس حق رفتن دستشویی رو نداره چون دنباله همه شلوارتو میکشی پایین که بری دستشویی هههه

با همه مسواک میزنی .... هر کی اب میخوره لیوانو میگیری و نوش جان میکنی ....

زیاد کلمه بلد نیستی تک و توک نا مفهوم یه چیزایی میگی دقیقا مثله بچگی های اریامهر ....

عاشق حمام هستی و به زور میارمت بیرون ...

لب تاب که بیدار باشی تعطیله ... هر سیمی هم پیدا میکنی میخوای کنی بغلای لب تاب یا پشت تی وی ... لباس پهن میکنم همون ان میبینم رو زمینه .... خلاصه که خیلی خیلی شیطونی در کابینت ها که هزار تا قفل و بست زدم و یخچال هم که دیگه نگو هر چی توشه میریزی بیرون و میشینی توش .... خلاصه که همین اوضاع رو با کشوی لباسا هم داریم اساسی

 

من نمیدونم تو این جاهای تنگ چه جوری جا میشی ..........

اینم در باز کن خونه ما......

آرتامهر پات کوش ایناهاششششش

چیپس و ماست خوری .........

 

خوب این ماه 1 مهمونی خیلی خیلی خوبم رفتیم خونه خاله سمانه که خیلی خوش گذشت و خیلی زحمت کشیده بودن ولی شما وروجکا واسه عکس دست جمعی همکاری نکردین ... همین جا از خاله سمانه مهربون تشکر میکنیم ماچ

بعضی از بچه ها تو عکس نیستن ولی همه خیلی شیرین و بانمک و چلوندنی بودن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

تداعی
8 اسفند 91 12:38
سهیلا جونم خدا هر دوشونو برات حفظ کنه و به شما هم توان بده خدایی خیلی سخته بچه بزرگ کردن و تربیت کردن می بوسمتون
سحرمامان پرهام
8 اسفند 91 12:40
کیف کردم از عکسا عکسا کاملا گویای این مطلب بودکه آرتا جون حسابیییییییییی شیطون بلاس خداحفظشون کنه برات
صفورا مامان آوا
8 اسفند 91 13:01
عااااااااااااااالی بود عکساش الهی من قربونش برم شیرین خاله
مامی مائده
8 اسفند 91 13:09
بگو اخه مامانی شیطونی نکنیم چیکار کنیم فدای اون قد و بالات
مامانی وروجک
8 اسفند 91 16:11
سلام.مبارک باشه 15 ماهگی ارتامهر کاکل زری.اخی چه پسر شیطون و بازیگوشی!راستش فکر نمیکردم ارتامهر هم ناقلا باشه.بووووووس برا مامان خوشگل و پسرای نازتر.
سحر مامان تانيا
9 اسفند 91 1:36
من قربون خودت و شيطوني هات
یلدا(مامان کیان)
9 اسفند 91 8:54
سهیلا جون واقعا خسته نباشی با 2 تا عسل من که یکی دارم پدرم دراومده خدا حفظشون کنه برات. من موندم چطوری میرن تو کشو میشینن
مریم مامان پندار
9 اسفند 91 21:03
عزیز دلم سهیلا خدا قوتت بده ماشالله به این دوتا قند عسل الهی که همیشه شاد و خندون باشن عاشق بستنی خوردنشم
شيما
11 اسفند 91 14:10
هزار ماشالا پسر شيطون و تپل و خوشتيپ....
الناز مامان بنیا
26 اسفند 91 15:34
وای که عکساش بی نظیرههههههه
مامان نخودی
27 اسفند 91 18:52
وووای این عکساشش که رفته پشت تلویزیون عالیه قربونش برم که اینهمه شیطون و بلاست
مامانی وروجک
29 اسفند 91 23:07
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز بر شما مبارک
الهام
19 فروردین 92 0:30
سلام خانمی . الهام هستم از بچه های نی نی سایت .. خوندم که بچه شما مهد محبوبه شب میره . می تونم ب1رسم ازش راضی هستید یا نه منم میخوام پسرمو ببرو ولی روی شلوغی و تمیزیش دو دلم . ممنون میشم کمک کنید
نیر
20 فروردین 92 5:33
ماشالله به شما اقا پسرررررر قربونت برم توپولی من دوستت دارم عزیزممممم
شقایق
28 فروردین 92 10:17
خوب سیمن خانمی ماشالله به آرتا مهر که اینقدر توپولی شده
شهره
17 اردیبهشت 92 9:02
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ (این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه. خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه) من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید واقعا جذابه
نیر
28 اردیبهشت 92 6:27
دیگه وبتو بی خیال شده بودم اخه مثل وب خودم خیلی محرومه شیطنتهای پسراتو دوست دارم ذوققققققق میکنم وقتی میخونمشون کارهای ارتا مثل ارین منه به غیر از مورد حموم ما از حموم وحشتتتتت داریم خاله تیپت تو حلق و حلقومم یعنی عاشقتونم خیلس دوستتون دارم