آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرتامهر نی نی ناز ما

محرم امسال

1391/9/16 13:58
نویسنده : سهیلا
346 بازدید
اشتراک گذاری

امسال ما بیشتر از هرسال تو مراسم محرم شرکت کردیم خیلی دلم با هر صدایی میشکست نمیدونم چرا انقدر دلم نازک شده بود و گریه میخواست یه تبل واسه اریا و یکی واسه ارتا خریدیم که کلی هم کیف میکردن باهاش  شبا هر جا مراسمی بود یه خورده میایستادیم و گوش میکردیم انگار خیلی مادر شدم چون عین قدیمای مامانم چشام پر اشک میشد و بغضم و قورت میدادم یادمه اون موقع ها مامانمو اینجوری میدیدم تو این جند روز تعجب میکردم و خندم میگرفت هر چی زور میزدم گریم نمیومد ولی حالا که خودم مادر شدم دلنگرانی های مادرانه رو میفهمم ...

یا امام حسین از پسرام زیر سایه خودت محافظت کن میدونم که خیلی جمله ساده اییه اما بیشتر از این بلد نیستم حرفای قلمبه سلمبه بزنم و دعا کنم ولی تو رو به علی اصغرت قسم میدم که پسرای منو زیر سایه خودت نگه دار ....

 

آرتامهر ظهر عاشورا توی مراسم خیمه سوزی که خیلی قشنگ بود ...

 

اینم اریامهر که تو این دهه حاظر به در اوردن سر بندش نبود و حسابی هم سرماخورده بود تو تعطیلات ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیر
12 آذر 91 23:05
من قربون هر سه تاتون برممممممممممممممم
مینا
19 آذر 91 1:45
الهی آمین خدا نگهدار همه باشه