آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آرتامهر نی نی ناز ما

داداشی ها

1392/3/27 1:21
نویسنده : سهیلا
502 بازدید
اشتراک گذاری

خوب اول بگم که دوچرخه آریامهر که تقریبا 2 سالگی واسش خریده بودیم واسش کوچیک شده بود و تصمیم گرفتیم یه دوچرخه جدید واسش بخریم و بعد از کلی گشتن و زیر رو کردن مغازه ها بلاخره پسرمون با تائید بابا یه دوچرخه خوشگل خرید وقتی که رفتیم پارک که آریامهر با دوچرخه جدیدش یه دوری بزنه دیدیم ای دل غافل جنابعالی مهلت نمیدید و همش میخواهید دوچرخه داداشی رو به زور ازش بگیرید این شد که برگشتیم یه سه چرخه خوشگل هم برای شما خریدیم  دوباره برگشتیم پارک آخه فراموش کرده بودیم که باید از همه چیز 2 تا بخریم خنده

 

 

یعنی زورگویی هستی که خدا میدونه و بس ....

 

 

این ماه یه مهمونی خوب خونه خاله مریم و هانا جون دعوت شدیم رفتیم و دوستامون  از نزدیک دیدیم و دلتنگیمون در اومد شما 2 تا هم حسابی کیف کردید و خوش گذروندید دست خاله هم درد نکنه که کلی زحمت کشیده بود ماچ ولی متاسفانه من عکس قشنگی از این مهمونی خوب ندارم فقط این یه دونه قابل گذاشتن بود ناراحت

 

 

 

اینم یه عکس با عینک جدیدت که بعد از این عکس شکسته شد هنوز عینک نزده 2 تا شکوندی خدا به دادمون برسه عینک

 

 

این عکس رو هم وقتی یواشکی رفته بودی بغل گاز غذا بخوری انداختم چشمک

 

 

قربون شما 2 تا داداشی برم من قلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:16
سلام وبلاگ خيلي زيبايي داريد و همچنين پسر خيلي خيلي زيبا تر ايشالا آرتا مهر جون با پدر و مادر خوب و مهربونش هميشه زير سايه حق خوش و خرم/شاد و سر خوش با آرامش زندگي کنه خوشحال ميشم به وبلاگ زهرا خانوم منم يه سري بزنيد خدا نگهدار
بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:17
راستی اگه افتخار بدید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
سحر مامان ارشاک
27 خرداد 92 7:17
وای که من عاشق این دو تا فسقلیها هستم قربونشون برم چقد با عینک با نمک تر می شن
یاسمن مامان رادین
27 خرداد 92 9:43
سه چرخه و دوچرخه اتون مبارک عزیزم وای سهیلا این آرتا خیلی قلدره... تو مهمونی تنها کسی بود که هرچی دلش میخواست بدون گریه میگرفت. من چندتا عکس از آرتا دارم برات میفرستم
صفورا مامان آوا
27 خرداد 92 10:06
ای خدا چقققققققققدر این دو تا ووروجک شیرینن به خداااا
صبا مامان نیوشا
27 خرداد 92 15:06
مبارکت باشه عزیزمممممممممممممممم وای خندتو برم من خیلی ننازززززز شدی تو اون عکسه که بک گراند فیل داره بخورمتتتتتت
مامی وانیا
28 خرداد 92 0:15
وای خدای من چقدر با عینک ناز شده چه دوچرخه های خوشگلی دست مامان و بابا درد نکنه خدا برات حفظ کنه این دو تا وروجکو سهیلا جونم
رها
26 شهریور 92 3:13
اخی خدا ببخشه بهتون این دو تا پسر نازو به ما سر بزنین اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک هم داشته باشیم
محمد
8 اردیبهشت 93 1:51