آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرتامهر نی نی ناز ما

فردا صبح داداشی میاد

1390/11/6 19:59
نویسنده : سهیلا
464 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دله مامانی نمیدونم چطوری میتونم لحظات امشب رو که فردا داداشی بدنیا میاد رو واست بگم امشب نگاهم به تو یه نگاه عمیق و پر معنا بود نمیدونم فهمیدی یا نه امشب عشقم به تو توی لحظه لحظه های زندگی جاری بود دیشبم تا صبح هزار بار بیدار شدم و دستت رو تو خواب بوس کردم ....... قشنگ مامان اخه تو این 3 سال و 3 ماه گذشته حتی یه شب هم از هم جدا نبودیم هر شب هزار بار بوسیدمت و بوییدمت و قصه تعریف کردم و تا چشمای نازت روی هم رفتن حالا فردا شب تو بیمارستان نمیدونم چطوری خوابم میبره ........

عزیز دلم منو ببخش که تو این 9 ماه بارداری گذشته نتونستم باهات خوب بازی کنیم بدو بدو کنیم و مجبور بودم کمتر بغلت کنم قربونت برم مامانی که چقدر صبوری کردی واسه داداش دار شدنت

از کارای بامزت بگم که هزار بار شکمم رو در روز بوس میکردی و هی میپرسیدی مامان داداش کی میاد ؟ مامان داداش دست داره ؟ پاهاش چقدره ؟ غذا چی میخوره ؟ باباش کیه ؟ مامانش کیه ؟ کفش داره ؟ و هزار تا سوال دیگه که هر روز از ذهن کوچیکت میگذره ؟اخرشم میگی اخه دوستش دارم ..... 2 تاجغجغه خوشگلتم گذاشتی تو گهوارت واسش تا وقتی اومد باهاشون بازی کنه الهی قربون اون قلب مهربونت برم ...

پسرک خوبم میدونم شما دو تا برادر عاشقانه همدیگرو دوست خواهید داشت و از این به بعد زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای میگیره ...من و بابا مجید عاشقانه دوستتون داریم عسلکا ....

میخوام بدونی که من اینروزا غرق در خوشبختیم و این احساس خوب رو به خاطر وجود بابای مهربونت دارم همین جا میگم مجید جونم بیشتر از همیشه دوستت دارم و به خاطر تمام لحظات خوبی که در کنارت داریم ازت متشکرم نمیدونم چه کار خوبی کردم که خدا تو رو قسمتم کرد عاشقتم عزیزم بیشتر از اون چیزی که فکرش رو میکنی و به خاطر همه خوبیهات ممنونم عزیزم هزار بار میبوسمت عزیزم ...

و اما

نی نی کوچولوی خوشگلم نمیتونم احساسم و واست بگم 9 ماه تو وجودم بودی با من و از من به من نزدیکتر با من خندیدی و گریه کردی روزی که فهمیدم تو رو دارم روز فراموش نشدنی بود اولین ضربان قلبت رو که شنیدم فراموش نمیکنم و اولین لگدای محکمت و سکسکه هات و دوست داشتم زودتر روی ماهتو ببینم ولی ناراحتم  هم هستم از اینکه داری ازم جدا میشی قربونت برم الهی فرشته کوچولوی من کمتر از 6 ساعت دیگه بالهات رو باز میکنی و از اسمون میای پیش ما امیدوارم زندگی خوبی رو پیش رو داشته باشی مامان جون ....

پسرکای خوشگلم بدونیت که من تا اخرین لحظه زندگیم همه تلاشم رو به خاطر خوشبختی شما میکنم

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)