آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آرتامهر نی نی ناز ما

نیم سالگی عسلک

1391/3/18 1:52
نویسنده : سهیلا
511 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم پسر خوب و صبور و خوش خنده ام نیم سالگیت مبارک ماچ


جشن 6 ماهگیت رو تو دبی زیر الاچیق های ساحل گرفتیم مهمونا هم من و تو و داداش اریا و بابا بودیم با یه کیک صبحانه خیلی خوشمزه و اب پرتقالخنده ببخشید ان شالله واسه تولدت جبران میکنم اخه تو اون گرما نمیشد کیک شکلاتی برد کنار ساحل قهقهه ولی واقعا خیلی خوش گذشت اول با اریا حسابی اب بازی کردید بعد که دوش گرفتید کیک خوردیم اریا هم فکر میکرد جشن تولد خودشه حسابی ذوق زده بود بچم ساکت

شب هم رفتیم واست کادو یه اسباب بازی خوشگل خریدیم و باهاش حسابی کیف کردیقلب

ممنونم که توی مسافرت انقدر صبوری کردی قند عسلم انقدر شیرین نباش قربون لپات برم اخه خسته شدم انقدر چلوندمت کپله من چشمک

واسه تو اریا میمیرم بدون شما هیچم ماچقلب

عشقمییییییییی

 قلب

ماچ

 قلب

 ماچ

ماچ

بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مروارید مامان آوا
8 خرداد 91 12:07
الهههههههههی من قربون این پسر خوش اخلاق توپولیه گوگولی
مریم مامان پندار
9 خرداد 91 0:45
الهی من فدات خوش اخلاق مهربون افرین که مامان رو اذیت نکردی و صبور بودی 6ماهگی ات هم مبارک عاشقتم خاله می بوسمت و خوشحالم که به زودی میبینمت داداشی رو ببوس مرسی سهیلا اپ کردی
سحرناز
9 خرداد 91 0:49
ای جانم چقدر کیف کردی تو کنار ساحل جیگر
نهیر
9 خرداد 91 0:52
6 ماهگیت مبارک گلم توپولی من منم دوست دارم بچلونمت عاشقتونم این برا آرتا این واسه اریا اینم برا مامان
نگار(مامان سام)
9 خرداد 91 14:00
نیم سالگیت مبارک عزیزم.این عکست کنار ساحل خیلی باحاله.
مریم و اروین
10 خرداد 91 20:47
عزیزم ماشالله نمک بجونش
الناز(مامان بنیا
11 خرداد 91 9:45
چه عسلی شدی www.benya.niniweblog.com
شقایق
16 خرداد 91 9:23
جیگر آرتا 6 ماهگیت مبارک
عالیه
20 خرداد 91 7:39
سلام . من نخستین باره که وبلاگتو دیدم . امیدوارم پسرات همیشه سالم و تندرست باشن و سایه ت بالا سرشون . منم یه پسر دارم هم نام پسر شما و متولد 90 . دوست دارم با شما بیشتر آشنا شم . ادرس وبلاگمم گذاشتم . دوست داشتی می تونی یه سری بزنی .
اتنا مامان كندم و سياووش
25 خرداد 91 10:12
ناز باشه ارتا خان انكار همين ديروز بود كه واسه اومدنشون روز شماري ميكرديم. الان ديكه دارن بزرك ميشن ديكه اون نوزاد كوجولو نيستن. هم خوشحالم هم دلتنك اون روزا. هر دو تاشو ببوس